Druidekop h150 gesneden in houtNatuurwezens zijn energieën die werkzaam zijn in de natuur en af en toe een vorm aannemen. In het verre verleden waren mensen nog vertrouwd met deze wezens. Ze noemden hen met vele namen, bijvoorbeeld kabouters, eenhoorns, salamanders, gnomen, elfjes of nimfen. Ook in sprookjes spelen ze een belangrijke rol. Steeds meer mensen beginnen zich tegenwoordig te realiseren dat het hierbij niet gaat om fantasiefiguren, maar dat het wezens zijn die (in opdracht en onder leiding van de engelen) werken in en aan de natuur.

Zonder het stille werk van deze wezens zou er niets groeien op aarde!

Sinds het einde van de vorige eeuw komen er steeds meer berichten van mensen die met de wereld van de natuurwezens in verbinding zijn gekomen en die zich bewust zijn geworden van het belang van hun werk. Zo hebben Ursula Burkhard, Thomas Mayer en Verena Staël von Holstein inmiddels al vele boeken over hen gepubliceerd.

Op deze thema-dag staan we stil bij de natuurwezens: wie zijn ze, waarom worden ze ook wel elementenwezens genoemd en waarom zoeken ze juist in deze tijd onze aandacht? Het wordt een dag, waarop je niets hoeft te geloven, maar waarop je verwondering zeer waarschijnlijk gewekt zal worden!

Hieronder vindt u naslagwerken van deze themadag;

Voor de PDF's            Bladerboek voor PC

Boekje

Presentatie

Glossy

GLOSSY

Uit de boekenkast van Hans Stolp.

20170128 dia 24 20170128 dia 2   20170128 dia 18
 20170128 dia 26 Indische deva kopie 20170128 dia 22