Stichting de Heraut

Voor het uitdragen en beleven

van het Esoterische Christendom en geestelijke bewustwording

Abonnement Verwachting

Stichting “De Heraut” geeft een kwartaalblad uit met de naam “Verwachting”.

Kosten per jaar € 20,00 inclusief verzenden.

U  kunt zich aanmelden via onderstaande button of door een mail of brief te sturen.

De betaling van het abonnement hebben wij als volgt geregeld.

Op basis van uw verzoek voor een abonnement op ‘Verwachting’ ontvangt u van Stichting De Heraut een betaalverzoek, met het juiste bedrag. Omdat onze abonnementen van januari t/m december lopen variëren de bedragen.

U kunt uw abonnementsgeld of donatie storten op
IBAN: NL93 TRIO 0390 9736 45 t.n.v. Stichting De Heraut te Veenendaal onder vermelding van het betalingskenmerk of uw postcode en huisnummer.

Via onderstaande button kunt u uw betaling ook verrichten via de web-winkel van Stichting De Heraut.

Losse nummers van “Verwachting” zijn alleen te verkrijgen door een mail te sturen naar de administratie van “Verwachting”

verwachting@stichtingdeheraut.nl

U kunt abonnee worden op de volgende manieren

Via ons aanvraagformulier

Op dit formulier kunt u aangeven dat u een abonnement  wilt. De administratie neemt dan contact met u op. Onze abonnementen lopen nl vanaf januari tot december.

Word donateur en ontvang ons kwartaalblad

Wanneer u naast het abonnement ook een donatie wilt doen van 7,50. Dan kunt u dat op het aanvraagformulier aangeven. U ontvangt dan een betalingsverzoek inclusief uw donatie. Uw donatie kunt u eventueel ook verhogen.

Stuur een brief of email

met de volgende gegevens
Naam
Straat
Postcode
Woonplaats
Telefoonnummer (eventueel)
onder vermelding van
Abonnement Verwachting

Wietse de Vries
Valreep 6
3904 PH Veenendaal

verwachting@stichtingdeheraut.nl

U ontvangt een betalingsverzoek.

GIFTEN

Ook giften ter ondersteuning van het werk van de stichting zijn uiteraard zeer welkom. Uw giften worden gebruikt om de spirituele inzichten die de stichting voorstaat verder te verspreiden.

U kunt uw giften storten op  IBAN:  NL93 TRIO 0390973645 t.n.v. stichting “De Heraut” te Veenendaal onder vermelding van “gift”