Stichting de Heraut

Voor het uitdragen en beleven

van het Esoterische Christendom en geestelijke bewustwording

Gebedscirkels

Cirkel van Liefde en Licht

Zal ik voor je bidden of mediteren?

Toch kan er totaal onverwacht wat licht op jouw omstandigheden vallen. Je wordt bijvoorbeeld geraakt door iemand of iets uit je omgeving, hoort een merel fluiten, ziet een tv-programma dat precies jouw zorgen verwoordt. Het is dan alsof je even wordt opgetild. Misschien heb je dat wel eens ervaren.

Als iemand je echter op een moeilijk moment vraagt: ‘Zal ik voor je mediteren of bidden?’ kan dat nóg intenser raken. Zo’n vraag kan je gevoelens doen kantelen, alsof de zwaarte van je schouders wordt genomen en je weer vertrouwen krijgt. Ga jij door een moeilijke periode? Weet, dat een telefoontje genoeg is om de Cirkel van Liefde en Licht voor jou in gang te zetten. Vanuit onze verbinding met de Goddelijke Bron gaan wij, leden van de Cirkel, als het ware om je heen staan. Wij willen er onvoorwaardelijk voor je zijn en bundelen zo onze liefdeskracht om voor jou het  hoogst mogelijke te vragen.

Wil je een aanvraag doen, voor jezelf of voor iemand anders? Wil je lid worden van de Cirkel van Liefde en Licht of meer weten over onze werkwijze? Bel dan gerust naar een van onze coördinatoren.
gebedscirkels hans stolp

Coördinatoren

Marijke van Soest
Tel.: (0343) 45 28 41